مادر سلام

دنیای من...مادر

مینویسم...به عشق مادرم

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

مادر سلام

 
 

 مادر...سلام


نامه ای را که بر روی گلبرگ هایی از دلتنگی نوشتم در سکوتی زیبا آب برد...


من خدا را نقاشی کردم مادر...خدا به شکل بوسه های تو بر پیشانی من بود...


مادر، من از آن آخرین بدرقه ات تا پشت دیوار بیکسی نوشتم و بغض کردم...


مادر..در اینسوی بیخوابی...من هر شب پر نورترین ستاره را تو میبینم...


شنیده ام کوله بار دوران کودکی مرا سنگ صبور خویش کرده ای مادر...


من هم در آن آیینه که دادی یادگاری..در آن هر شب تصویری از تبسم تورا میبینم...


مادر..ای زیباترین احساس...قشنگترین بنفشه...ستاره ام را چندیست گم کرده ام



نظرات شما عزیزان:

matin.kajkolah
ساعت12:37---22 اسفند 1393
balatarin...ehsas...an..ast..ke...bi...dorogh...bashad..va.. madar...tamame..ehsase...alam..ast

ایبوک212
ساعت11:27---12 بهمن 1393
وب زیبایی داری
به خصوص این مطلبت عالی بود
خوشحال میشیم به ماهم سربزنید


مریم
ساعت10:51---25 آذر 1393
سلام دوست عزیز
وبلاگ قنشنگی داری .
آمار بازدید سایت هم خوبه
اگه تو فکر اینیکه چه جوری بازدید هاتو به پول تبدل کنی راه حلش پیش ماست
با قرار دادن پاپ آپ در سایتت میتونی روزانه تا حدود 12000 تومان درآمد کنی
به ازای هر پاپ آپ 90 ریال به شما پول داده میشه
پس زود باش کلیک کن
منتظرتم


شوک
ساعت11:32---6 آذر 1393
عالی بود

نازنین
ساعت11:54---29 آبان 1393
چطوری raha
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی raha ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
raha منتظرتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ نوشته شده در جمعه 2 آبان 1398برچسب:, ساعت 12:59 توسط raha |